کد خبر: 273575
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
پرواز باد باد کهای دوستی در آسمان شلمزار

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار با پرواز باد بادکهای رنگی صلح در آسمان و با شعار «شادی حق کودکان» است از کودکان جنگ حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از برگزاری جشنواره ی باد بادکهای رنگی دوستی توسط کودکان در مرکز فرهنگی هنری شلمزار خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های کنوانسیون حقوق کودک در کانون اجرای فعالیتهای مختلف با شعار های مرتبط با حقوق کودکان را از جمله طرحهای هدفمند کانون در آشنایی کودکان به طور غیر مستقیم با حقوق خود عنوان کرد.

مدیر کل کانون: با اشاره به حمایت کودکان از شادی و صلح و تبیین شعار جهانی این قشر در حمایت از دوستی و مهربانی عنوان کرد: کودکان معصوم ترین اقشار هر جامعه ای هستند و خشونت در هر منطقه ای می تواند آسیب جدی به این قشر وارد کند و کودکان شلمزار با اجرای این برنامه خواستند یکبار دیگر با زبان خود از دولتها حق معنوی خود را که صلح و دوستی است را برای تمام کودکان جهان مطالبه کنند.

رحیمی در ادامه افزود: در این جشنواره کودکان نامه هایی با موضوعات دوستی به بالهای باد بادکهای خود وصل کردند و باد بادکهایان را در آسمان رها کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =