سرپرست کانون استان و جمعی از کارکنان کانون استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت گو کردند

دیروز حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان و تعدادی از کارکنان کانون با حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی سخنانی اظهارداشت: بنده یادم هست در زمان ابتدایی عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان بوده‌ام، مراکز کانون برای کودکان دارای فضای فرح‌بخش و دلچسبی است.

پورذهبی گفت: با توجه به اهمیت تربیت در دوران کودکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دستگاهی موثر برای رشد و پرورش فرزندان این مرز و بوم دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به کانون، به عنوان سازمانی تاثیرگذار در بخش فرهنگ، باید توجه بیشتری شود و در راستای حل مشکلات کانون تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان آمادگی خود را برای بازدید از مراکز کانون استان کردستان اعلام نمود و خاطر نشان ساخت : این بازید در راستای حل مشکلات کانون انجام خواهد گرفت و امیدواریم با برطرف شدن موانع و مشکلات کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند از فعالیت های کانون بهره مند شوند.

در ادامه این دیدار حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان در سخنانی گفت: کانون شرکتی دولتی است که بر مبنای اساسنامه و ماموریت سازمانی خود برای رشد و پرورش فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند که لازم است که با حمایت مسئولان استانی در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف کانون در راستای تعالی اهداف کانون که همانا رشد و پرورش کودکان و نوجوانان این آیِنده سازان ایران اسلامی گام برداریم .

گوهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حساسیت حوزه‌ی کودک از دیدگاه مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از فعالیت‌های کانون، در معرفی کانون استان و بخشی از فعالیت‌های آن در استان کردستان گفت: کانون با 21 مرکز ثابت و 4 کتابخانه سیار روستایی با محوریت کتاب و کتابخوانی، به صورت حضوری و مجازی، به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارایه‌می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی و ظرفیت های خوبی برخوردار است که لازم است این توانمندی ها و ظرفیت ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =