کد خبر: 324378
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
بازدید 199
سفر مربی سیار کانون میامی به روستاها

مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی استان سمنان با بازگشایی مدارس در هفته‌ی سوم فروردین‌ماه به روستاهای تحت پوشش خود سفر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون استان سمنان، ابراهیم اصغریان مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ هم‌زمان با بازگشایی مدارس به روستاهای تحت پوشش خود سفر کرد و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی پرداخت.

سفر مربی سیار کانون میامی به روستاها

اصغریان اظهار داشت: در هفته‌ی سوم فروردین سال جاری در دبستان شهید محمودی روستای جودانه، مدارس مالک اشتر و مصعب روستای ابراهیم‌آباد سفلی و علیا، مدرسه شهید عراقی روستای کلاته اسد و شهید دماوندی روستای محمدآباد حضور یافت و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و اسلامی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، امانت کتاب، بحث آزاد، آشنایی با حدیث، بازی و سرگرمی، محفل انس با قرآن و همکاری در تدارک افطار برای دانش‌آموزان و... اجرا کرد.

سفر مربی سیار کانون میامی به روستاها

وی افزود: نزدیک به ۷۰ دانش‌آموز عضو کتابخانه سیار روستایی در این فعالیت‌ها شرکت داشتند و اعضا از تعطیلات نوروز و آداب و رسوم مردم روستای خود در سال نو و ماه مبارک رمضان سخن گفتند.

سفر مربی سیار کانون میامی به روستاها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =