درخشش مربی و  اعضای مرکز هشتگرد در بخش «پادکست» سوگواره ملی بچه‌های اربعین

اعضای گروه پادکست مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشتگرد و مربی فرهنگی این مرکز، در جمع برگزیدگان این بخش در  سوگواره ملی بچه‌های اربعین قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، آیین پایانی این سوگواره در بخش قصه‌گویی و پادکست روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲، به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

بر همین اساس ستایش حسین‌زاده، طنین رحیمی و  هستی موسی زاده از البرز در کنار مریم صفایی از قزوین، محدثه زارع از گیلان و آرتین صابری، حنانه بهرامی، مهدیه امجدیان از کرمانشاه با نظر علیرضا آقایی، امین شجاعی و فائزه خسروی هیات داوران بخش ویدئوپادکست به عنوان  برگزیده شناخته شدند.

این در حالی است که، از دنیا یارمحمدی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و آزاده آقامیربها و زهرا یکه ‌فلاح از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین که بیشترین آثار ارسالی به سوگواره را داشتند تجلیل شد.

یادآور می‌شود فراخوان مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور در بخش‌های نقاشی و عکاسی، قصه‌گویی و ویدئوپادکست، شعر و داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

اختتامیه بخش هنری این مهرواره در بخش‌های نقاشی و عکاسی را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برعهده دارد و ۲۰ آذر ماه این مراسم با اعلام برگزیدگان برگزار شد.

همچنین دبیرخانه بخش ادبی این مهرواره و داوری آثار شعر، داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام است و با برگزاری مراسم پایانی در دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزیدگان این بخش معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =