کد خبر: 336256
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
انیمیشن «در سایه سرو» به جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» ایتالیا راه یافت

انیمیشن کوتاه «در سایه سرو» به بخش رقابتی فیلم‌های انیمیشن نهمین جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» ایتالیا راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «در سایه سرو» با کارگردانی مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی جدیدترین تولید انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در بخش رقابتی فیلم‌های انیمیشن نهمین جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» در کشور ایتالیا نمایش داده خواهد شد.

جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن منتخبان خود را معرفی کرده و به برندگان خود جوایز نقدی اعطا می‌کند.

انیمیشن «در سایه سرو» به جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» ایتالیا راه یافت

در خلاصه انیمیشن کوتاه «در سایه سرو» آمده است: یک ناخدای سابق که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد، با دخترش در خانه‌ای محقر در کنار دریا و در انزوا زندگی می‌کنند. آنها باید با چالش‌های یک زندگی سخت مقابله کنند. علیرغم تمایل عمیق کاپیتان برای اینکه پدری فداکار و دلسوز باشد، او نمی‌تواند نقش خود را ایفا و با دخترش به روشی که می‌خواهد ارتباط برقرار کند. یک روز صبح، یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و زندگی آنها برای همیشه تغییر می‌کند. اینکه آیا این رویداد منبع امید تازه‌ای است و یا یک مشکل جدید، باید دید.»

انیمیشن کوتاه «در سایه سرو» پیش از این نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی قابل توجهی حضور داشته و موفق به کسب جوایزی شده است.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» از ۵ تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ تا ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴) در شهر فلورانس، کشور ایتالیا در حال برگزاری است.

انیمیشن «در سایه سرو» به جشنواره فیلم کوتاه «فلورانس» ایتالیا راه یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =