کد خبر: 338146
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
نمایش پنج پویانمایی کانون پرورش فکری در اسپانیا

پنج پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی‌ هنری «کاسا انسندیدا» در پایتخت کشور اسپانیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «باد دوچرخه‌سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «مثل یک پروانه روی قلب» به کارگردانی مریم خلیل‌زاده و «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین (ویژه نوجوانان)، عنوان پنج پویانمایی کانون است که در این مرکز به نمایش گذاشته می‌شود.

بر همین اساس، این پنج فیلم در مدت زمان ۵۰ دقیقه برای مخاطب بالای پنج سال و خانواده‌هایشان اکران خواهد شد.

عنوان‌های انتخاب شده برای این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای تلفیقی از داستان‌های غنی ایران و جادوی انیمیشن است که پیچیدگی‌ها، قدرت و زیبایی هنر ایرانی را بررسی می‌کند.

مرکز فرهنگی هنری «کاسا انسندیدا» به‌طور ویژه از هنرمندان جوان حمایت می‌کند و از جمله فعالیت‌های آن برگزاری نمایشگاه‌های هنری آوانگارد، برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست و اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند هنرهای نمایشی، فیلم، نمایشگاه‌ و دیگر اشکال خلاقیت معاصر است.

بر اساس این خبر، فیلم‌های «خانه دوست کجاست» و «زندگی و دیگر هیچ» آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی نیز سال ۱۳۸۵ در این مرکز فرهنگی‌هنری برای علاقه‌مندان بر روی پرده نمایش رفت.

برنامه ویژه‌ای که به نمایش فیلم‌های کانون اختصاص دارد در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (۱۶ و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴) در شهر مادرید اسپانیا به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =