کارشناس ادبی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی  ملی «از ایده تا اجرا»

مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی «از ایده تا اجرا» قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، جشنواره «از ایده تا اجرا»  به همت واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ویژه مربیان سراسر کشور به‌منظور تبادل تجربیات مؤفق و توانمندسازی آن‌ها در اجرای فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی بخش ادبی و با هدف ترغیب مربیان و رابطان ادبی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی خلق شیوه‌های نوین برگزار شده بود.

«مهتاب میرزاپور»، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نیز توانست با ارسال یکی از نمونه پاسخ‌گویی مکاتبه‌ای،  در کنار فاطمه سلیمانی از  استان زنجان و نسیبه یعقوبی از استان سمنان دراین بخش برگزیده شود، اعظم جلالیان از  استان یزد نیز در این بخش شایسته‌ی تقدیر شد .

همچنین برگزیدگان در بخش های نوشتن خلاق، کارگاههای شعر و داستان، طرح های طنز و آزاد، طرح نو و بخش ویژه ی معلمان و دانشجو معلمان که به مرحله داوری و نهایی راه یافتند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند .

گفتنی است آیین پایانی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به مناسبت ایام دهه فجر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، در سمنان و با حضور مدیران کل آفرینش‌های فرهنگی و هنری، ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر کل کانون سمنان و جمعی از برگزیدگان و دیگر علاقه‌مندان‌به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =