درخشش مربی کانون البرز در دومین جشنواره ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر»

دنیا یار محمدی، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد موفق به کسب رتبه‌ی  دوم بخش داستان کوتاه دومین جشنواره ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کاننون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسامی برگزیدگان فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی هنری نماز با عنوان ” فجر تا فجر” منتشر شد و دنیا یار محمدی، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد، با نگارش داستان «جوجه خروس صورتی»، موفق به کسب عنوان برگزیده‌ی دوم در بخش داستان کوتاه این جشنواره شده است.

بر همین اساس، ستاد اقامه نماز ضمن انتشار این فراخو.ان حاصل همراهی اهالی فرهنگ و هنر و سایر علاقه مندان ارسال ۱۰۱۵ اثر در رشته های داستان کوتاه، داستان بلند ، فیلم نامه نویسی ، نمایشنامه نویسی به جشنواره دانست که از میان تعداد ۳۸۲ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و هیئت داوران از میان آثار راه یافته به مرحله نهایی ، تعداد ۲۰ اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی کردند که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه که نحوه و زمان آن متعاقباً از سوی دبیرخانه جشنواره به اطلاع منتخبین خواهد رسید، تجلیل خواهد کرد.

این ستاد همچنین از  اهتمام ستاد اقامه نماز استان ها و مشارکت دستگاه های فرهنگی به طور ویژه از کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان ، حوزه هنری انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش و تمامی افراد حقیقی، خاصه هیئت محترم داوران که ستاد اقامه نماز را در برگزاری این رویداد معنوی یاری نمودند، صمیمانه قدردانی کرده است.

 گفتنی است فراخوان این جششنواره مرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر شده بود و علاقه‌مندان تا ۲۱ آذر ماه فرصت داشتند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =