چهارمین مرکز کانون پردنجان شهرستان فارسان گشایش یافت

چهارمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردنجان شهرستان فارسان با حضور مسئولان استانی گشایش یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز پردنجان در استان چهار محال و بختیاری سال ۱۳۹۶ کلنگ‌زنی شد و سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید. زمین این مرکز از سوی شهرداری و شورای شهر اهدا شده است.

این زمین با متراژ ۸۵۰ مترمربع و زیربنای ۴۵۰ مترمربع از سوی مرحوم خانلر رحیمی خیّر و مابقی از اعتبارات کانون استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است.

مرکز پردنجان دارای امکاناتی همچون سالن آمفی‌تئاتر با گنجایش ۱۰۰ صندلی و مجهز به دستگاه آمپلی‌فایر و ۴ عدد بلندگو سقفی، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، سالن کودک و سالن نوجوان و... است.

چهارمین مرکز کانون پردنجان شهرستان فارسان گشایش یافت

در مراسم گشایش این مرکز، مدیرکل کانون استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان گفت: اهمیت ساخت مراکز فرهنگی در شهرها کمتر از ساخت معابر و اماکن عمومی نیست و برخورداری از مراکز فرهنگی موجب رشد فکری و ارتقای دیدگاه‌های فرهنگی در افراد یک جامعه خواهد شد.

حجت‌الله آسمند، کانون پرورش فکری را مرجعی برای استعدادیابی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و افزود: مراکز کانون پرورش فکری با بهره‌مندی از مربیان متخصص در زمینه آموزش مهارت‌های فکری و عملی در زمینه‌های فرهنگی مکانی امن در تربیت و پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان محسوب می‌شوند.

وی افزود: برخورداری شهرهای مختلف از این امکان فرهنگی یکی از دغدغه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای اجرای عدالت فرهنگی است.

چهارمین مرکز کانون پردنجان شهرستان فارسان گشایش یافت

تلاوت آیه‌هایی از کلام‌الله مجید از سوی دانش‌آموز پردنجانی، پخش سرود ملی، اجرای شاهنامه‌خوانی بنیتا حیدری عضو شاهنامه‌خوان مرکز فارسان، اجرای سرود از سوی گروه مهر و ماه مرکز فارسان ازسوی پسران دبستان علم و ادب فارسان، سخنرانی فرزاد رحیمی مدیرکل سابق کانون استان، خوانش دل‌نوشته‌ای از سوی یسنا رحیمی دانش‌آموز پردنجانی، اهدای لوح قدردانی به عوامل ساخت این مرکز و... از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در این برنامه جمعی از مدیران و کارکنان کانون، مسئولان استانی، دانش‌آموزان و معلمان مدارس پردنجان حضور داشتند.

یادآوری می‌شود بهرام اکبری‌جونقانی مربی این مرکز فرهنگی است که در شهر پردنجان، خیابان شهدا، جنب درمانگاه بهداشت، واقع شده است.

چهارمین مرکز کانون پردنجان شهرستان فارسان گشایش یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =