ویژه‌برنامه تماشاخانه‌های سیار کانون به مناسبت نیمه شعبان  در قم برگزار شد

همزمان با نیمه‌شعبان و جشن بزرگ میلاد ولی عصر(عج) چهار تماشاخانه سیار کانون در مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم استان قم به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهار تماشاخانه سیار کانون از ۳ تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سرود، قصه‌گویی، کارگاه‌های متنوع فرهنگی میزبان زائران کودک و نوجوان مسجد مقدس جمکران بودند.

عمود ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم، ضلع شرقی درب شماره ۶، ضلع غربی درب شماره ۶ و باب‌الکوثر محل استقرار تماشاخانه‌های کانون در ایام جشن نیمه شعبان بود.

اجرای برترین گروه‌های سرود نوجوانان استان در چهار روز حضور تماشاخانه کانون در جشن ولادت امام عصر(عج) و هم‌خوانی سرودهای مختلف از سوی کودکان و خانواده‌ها از جمله‌ برنامه‌های به اجرا در آمده در این رویداد پرشور بود.

زائران کودک و نوجوان همچنین در مسابقه‌های شاد و فرهنگی که با هدف معرفی امام زمان(عج) و اصحاب ایشان، دوران غیبت و دوران ظهور از سوی مربیان کانون به اجرا در می‌آمد شرکت کرده و لحظه‌های به یادماندنی را تجربه کردند.

محسن کریمی و ابوالفضل محمدی دو مربی کانون پرورش فکری طی ۴ شب در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لحظه‌هایی شاد و به یادماندنی برای زائران کوچک حضرت ولی عصر(عج) رقم زدند.

ویژه‌برنامه تماشاخانه‌های سیار کانون به مناسبت نیمه شعبان  در قم برگزار شد

تجمع کودکان مهدوی قم و کرمانشاه

همچنین تجمع بزرگ کودکان مهدوی قم و کرمانشاه، صبح روز شنبه ۵ اسفند به صورت همزمان در مسجد مقدس جمکران در قم و مزار مطهر احمدبن‌اسحاق در کرمانشاه برگزار شد.

کودکان و نوجوانان حاضر در کنار تماشاخانه سیار کانون در عمود ۱۰۲ مسجد مقدس جمکران و کودکان و نوجوانان حاضر در مزار مطهر احمدبن‌اسحاق در سرپل ذهاب استان کرمانشاه در ارتباطی زنده با یکدیگر سرود سلام فرمانده را به زبان کردی کرمانشاهی هم‌خوانی کردند.

در ادامه این برنامه ابوالفضل محمدی عضو ارشد کانون کرمانشاه و مربی فعلی کانون قم به معرفی آداب جشن نیمه‌شعبان در کرمانشاه و معرفی مزار احمدبن‌اسحاق در سرپل ذهاب پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =