نشست «آشنایی با نهج البلاغه» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

نشست آشنایی با نهج البلاغه در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از اعضا و خانواده‌های مرکز شماره ۴ کانون کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مسوول مرکز افزود این نشست با همکاری واحد آموزش و پژوهش و با هدف آشنایی بیشتر  اعضا و خانواده‌ها با بخشی از فضائل اخلاقی امام علی(ع) و کتاب ارزشمند ایشان نهج البلاغه و با حضور سمیه عزتی، مدرس تخصصی، برگزار شد.

نشست «آشنایی با نهج البلاغه» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

باقری افزود این مدرس در این نشست تخصصی در رابطه با فضایل و جایگاه امیرالمومنین(ع)  صحبت کرده و از ضرورت آشنایی هر چه بیشتر با ویژگی‌های اخلاقی این امام عزیز، قبل از آشنایی با کتاب ایشان سخن گفت.

باقری افزود عزتی همچنین در مورد سه بخش خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج البلاغه و جمع آوری آن توسط سید رضی از عالمان گرانقدر، نکاتی را مطرح کرد.

این نشست روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در سالن مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در  کرج، حصارک بالا برگزار شد. 

گفتنی است با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان ازروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲، تمامی مراکز کانون البرز، ویژه برنامه‌هایی را با هدف آشنایی بیش از پیش اعضا و خانواده‌ها با این ماه و فضائل معنوی آن تدارک دیده و  اجرا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =