رویداد بازی‌های کار آفرینی در مرکز شماره ۴ کانون کرج

رویداد آشنایی با بازی‌های کار آفرینی با حضور یکی از کار آفرینان بومی استان االبرز در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرج  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،این رویداد با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کارآفرینی از طریق تولید بازی‌های فرهنگی، با حضور مهدی مکتبی، مدرس دانشگاه و از کارآفرینان بومی استان اجرا شد.

معرفی  بازی‌های  مکعب قصه گویی و شیر مرغ

بازی مکعب قصه‌گویی از سری بازی های افزایش خلاقیت و قدرت بیان بوده و  شامل ۹ مکعب است که روی هر وجه آن تصویر متفاوتی نقش بسته است و  به وسیله این مکعب‌ها و با جمله‌ی جادویی " یکی بود یکی نبود " وارد جهانی پر از جذابیت و خلاقیت می‌شویم.

 بازی مکعب های قصه گویی  به صورت های مختلفی می‌تواند بازی شود و در جهت افزایش سرعت عمل ، مهارت های اجتماعی و خلاقیت بازیکنان مورد استفاده قرار گیرد.

در بازی شیر مرغ هم بچه‌ها با استفاده از کلمات روی کارت ها و خلق جملا بداهه با هم بازی می‌کنند.

مهدی مکتبی کار آفرینن و تولید کننده ر خصوص این بازی‌ها  و خلاقیت آن برای کودکان و نوجوانان حاضر در این نشست که صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز شماره ۴ کانون کرج، برگزار شد سخن گفته و  هدف از این بازی‌ها را افزایش مهارت‌های مختلف کارآفرینی (نرم، سخت) مثل مهارت‌های ارتباطی(خلق فی البداهه قصه با کلمات )، حل مساله، فروش، بازاریابی، افزایش تمرکز و ... دانست.

این کارآفرین از کودکان و نوجوانان خواست تا با استفاده از مهارت‌های فردی و استفاده از توان و ظرفیت‌های گروهی اقدام به خلق بازی‌های فرهنگی برای رشد مهارت‌ها کنند.

رویداد بازی‌های کار آفرینی در مرکز شماره ۴ کانون کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =