نشست هم‌اندیشی فیبرنوری و زیست بوم مجازی کودک و نوجوان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فیبرنوری و زیست بوم مجازی کودک و نوجوان با حضور کارشناسان کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نخستین نشست هم‌اندیشی فیبرنوری، تحول دیجیتال و زیست بوم مجازی کودک و نوجوان که روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد بر توسعه زیست بوم فضای مجازی در حوزه کودک و نوجوان و ایجاد بستری امن و مناسب برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تاکید شد.

در این نشست همچنین به نقش کانون به واسطه بهره‌مندی از ظرفیت تولید محتوا و در اختیار داشتن محتواهای گوناگون در حوزه‌های فیلم، انیمیشن، سرگرمی، بازی و... اشاره شد.

بر اساس این خبر، قرار شد تا در نشست‌های آینده، کارگروهی از سوی کانون و با حضور فعالان حوزه کودک و نوجوان تشکیل شده تا با بهره‌مندی از دیدگاه آنان پیرامون ایجاد یک زیست بوم در جهت درک نیازهای کودکان و نوجوانان با توجه به تحولات فناورانه امروز چاره‌اندیشی شود.

در این نشست همچنین به جایگاه ایران در حوزه مخابرات، پهنای باند و اهمیت فیبر نوری و اتصال شبکه فیبر نوری در شهرهای مختلف تا پایان دولت سیزدهم پرداخته شد.

نخستین نشست هم‌اندیشی فیبرنوری، تحول دیجیتال و زیست بوم مجازی کودک و نوجوان که با میزبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با حضور همکاران اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون، دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، اداره‌کل کانون استان تهران و دفتر طرح‌های عمرانی و موسسه کهشکشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =