اعلام نتایج برگزیدگان ششمین دوره‌ی ایده‌پردازی کانون کرمانشاه

اعلام نتایج برگزیدگان ششمین دوره‌ی ایده‌پردازی کانون کرمانشاه، با ایده‌پردازی در خصوص موضوع راه‌اندازی مرکز مجازی نوجوان‌محور صورت‌ گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اعلام نتایج برگزیدگان ششمین دوره‌ی ایده‌پردازی کانون استان، با ایده‌پردازی در خصوص موضوع راه‌اندازی مرکز مجازی نوجوان‌محور صورت‌ گرفت.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان، با اعلام این خبر گفت : فراخوان ایده با هدف هم‌افزایی بیشتر ستاد استان با طرح‌ها و ایده‌های مربیان کانون طرح شد، تا کانون استان بتواند در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود از طرح‌ها و ایده‌های مربیان خلاق نیز بهره‌مند گردد و آنها را هم‌راستا با سیاست‌های کانون به کار گیرد. 
وی افزود: سعی ما بر این است که در اجرای برنامه‌ها از تجربیات و نظرات همه‌ی همکاران بهره گیریم که به بالا بردن سطح کمی و کیفی کار منجر خواهد شد و در نهایت اثربخشی مطلوب و بیشتری را در فرآیند فعالیت‌ها در پی خواهد داشت. این فراخوان سبب پویایی و مشارکت هر چه بیشتر همکاران استان در فعالیت‌ها و تعمق و توجه روز افزون آنها در کارها می‌گردد. 
ششمین دوره‌ی فراخوان ایده کانون استان کرمانشاه با مشارکت همکاران استان و با موضوع " راه‌اندازی مرکز مجازی نوجوان‌محور" اجرا شد که شکوفه نادری، تهمینه ماواییان و مرکز کنگاور به عنوان برگزیدگان این دوره از ایده‌پردازی کانون استان کرمانشاه معرفی گردیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =