کد خبر: 338275
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
بازدید 33
شروع سال کاری به نام شهدا گمنام

صبح امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه تعدادی از کارکنان با حضور در مزار شهدای گمنام سال کاری خود را شروع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه تعدادی از کارکنان با حضور در مزار شهدای گمنام سال کاری خود را شروع کردند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر اظهار کرد: سال 1402، سالی سخت و بسیار پر کار برای همه ما بود و تلاشمان را کردیم که رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امسال فعالیت‌های کانون در سه محور مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری تعریف شده است، افزود: باید تمام تمرکز خود را برای این سه محور بگذاریم خصوصا نوجوان محوری و باید کاری خلاقانه برای جذب نواجوانان و استفاده از ظرفیت آنها انجام دهیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: امروز با حضور در مزار شهدای گمنام از آنها می‌خواهیم که ما در این مسیر کمک کند و ان شا الله که یاد و نام آنها چراغ راه ما باشد تا بتوایم مسیر درستی را طی کنیم و اقدامات مفیدی راانجام دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح هما در راستای تقویت (هویت ملی- اسلامی) خاطرنشان کرد: مراکز استان باید براساس این طرح برنامه‌ریزی خود را انجام دهند.

ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: امسال در استان همدان شهید تقی بهمنی به عنوان شهید شاخص و خانم دباغ به عنوان بانوی تأثیرگذار و مبارز انقلابی نامگذاری شده است که باید تا برگزاری کنگره خانم دباغ فعالیتی مناسب در تمام مراکز صورت بگیرد و کودک و نوجوان ما با این دو شخصیت در قالب طرح هما آشنا شوند.

وی گفت: کانون متعلق به همه کودکان و نوجوانان است و درهای کانون همیشه بر روی آنها باز است و از خداوند می‌خواهیم که در راه خدمت به آنها ما را کمک کند.

شروع سال کاری به نام شهدا گمنام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =