شهرزاد حدادپور به عنوان معاون فرهنگی اجرایی کانون پرورش فکری استان قم منصوب شد

شهرزاد حدادپور از سوی مدیرکل کانون استان به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، شهرزاد حدادپور از سوی محمد غفاری مدیرکل کانون استان به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد. 

در حکم وی آمده است: 

سرکار خانم شهرزاد حدادپور سلام علیکم؛ با استعانت از خداوند متعال، بدینوسیله به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری استان قم منصوب می‌شوید. امید است که با اتکا به خداوند و بهره‌گیری از تجارب ارزنده‌تان و همچنین همکاری و تعامل سازنده با کارشناسان و مربیان، منشأ تحول و برکت باشید. تلاش برای محوریت بخشیدن به مراکز ثابت و سیار و توسعه مخاطبین کانون، ارتباط و تعامل سازنده با مراکز و گروه‌های مردمی فعال در حوزه کودک و نوجوان به ویژه در زمینه محتوای دینی، تعریف ‌کارگاه‌ها و دوره‌های جدید و همچنین تقویت فرآیندهای کانون از جمله مورادی است که انتظار می‌رود در دوره جدید مدنظر قرار گیرد.

محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم

لازم به ذکر است شهرزاد حدادپور با ۲۳ سال سابقه خدمت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیش از این کارشناس آموزش و پژوهش کانون قم بوده و سوابق درخشانی در جایگاه‌های مربی فرهنگی و مربی مسئول فرهنگی نیز در کارنامه خود دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =