کد خبر: 338460
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
بازدید 102
آغاز رویداد بین المللی   "احتجاج الاطفال" از شیراز

جمعی از کودکان شیرازی با اجرای برنامه "احتجاج الاطفال" آغازگرانِ اعتراض جدی سراسری در ایران و جهان علیه اقدامات وحشیانه اسراییل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، رویداد اجتماعی سیاسی "احتجاج الاطفال" در روز قدس برگزار شد. در این ویژه برنامه، کودکان شیراز با اجرای برنامه "احتجاج الاطفال" به عنوان آغازگران اعتراضی جدی و سراسری علیه اقدامات وحشیانه اسرائیل در ایران و سراسر جهان شدند.

این برنامه نمادین، با حضور کودکان شیرازی در راستای راهپیمایی روز قدس از غرفه کانون فارس آغاز شد تا توجه دنیا را به مشکلات گرسنگی کودکان غزه جلب کند.
در طول این رویداد، کودکان شرکت‌کننده با نمایش تابلوهای خود و با دست‌های خالی همراه با قاشق ها و کاسه‌ها، صدای خود را برای محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بلند کردند و بر مظلومیت کودکان غزه تأکید نمودند. حضور این کودکان در مراسم پایانی روز قدس و اجرای برنامه در صحن نمازجمعه شیراز، موجی از تأثر و همراهی مردمی را به همراه داشته و تشکل های زیادی در سراسر کشور با دیدن این رویداد، آمادگی خود را برای پیوستن به این حرکت جهانی اعلام کرده اند.

انتظار می رود در روزهای آینده، شاهد موجی از احتجاج الاطفال در سراسر دنیا باشیم.
آغاز رویداد بین المللی   "احتجاج الاطفال" از شیراز
آغاز رویداد بین المللی   "احتجاج الاطفال" از شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =