ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون آغاز شد

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های بر خط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون کشور ، کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی به‌صورت آنلاین برنامه‌ریزی شده است و در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، ، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... از جمله کارگاه‌های آنلاین فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقه‌مندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir  مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای ۱۰۳۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور است.

 جهت اطلاع بیشتر از کلاسها و کارگاه هایی که در کانون استان اصفهان برگزار می شود به نشانی اینترنتی isfahan.kpf.ir  مراجعه فرمایید . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =