حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی بیش از پیش جدی گرفته شود

سی‌ونهمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری و رئیس شورای نظارت بر اسباب‌بازی با موضوع بررسی مصوبه‌های سال گذشته و برنامه‌های جاری در سال پیش رو برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست حامد علامتی رئیس شورای نظارت بر اسباب‌بازی از دو سیاست کلی نظارت و حمایت به عنوان سیاست‌های اصلی در سال ۱۴۰۳ یاد کرد و سیاست نظام‌مندی در نظارت بر واردات و تولید به صورت سازمان یافته با مشارکت حداکثری دستگاه‌های ذیربط و نهادهای مردمی و ارائه و تجمیع حمایت‌های دستگاه‌های مختلف در قالب یک بسته حمایتی را از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت در سال جاری اعلام کرد.

حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی بیش از پیش جدی گرفته شود

علامتی تشکیل اتحادیه «تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات اسباب‌بازی و سرگرمی» و حضور تشکل‌های مردمی همچون مجمع فعالان و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران را از طریق شورای نظارت بر اسباب‌بازی از مهم‌ترین اقدام‌های مرتبط با شعار سال دانست و تأکید کرد حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

همچنین در ادامه، اعضای شورا به ارائه پیشنهاد در مورد اولویت اصلی صنعت-فرهنگ اسباب‌بازی در سال جاری پرداختند که مهم‌ترین آنها ساماندهی مسأله رعایت استاندارد، نظارت دقیق بر واردات و قاچاق اسباب‌بازی، ساماندهی نظام آماری صنعت اسباب‌بازی در کشور و ارائه بسته‌های حمایتی از صادرات بود.

حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی بیش از پیش جدی گرفته شود

به منظور تحقق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی متشکل از نمایندگان وزارت صمت، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از دو دهه است که فعالیت می‌کند.

حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی بیش از پیش جدی گرفته شود

سی‌ونهمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس دفتر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =