مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور ۸ گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، شهناز ممبنی با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد که در آن ۵ گروه نمایشی کانونی و ۳ گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این نمایش های شرکت کننده در دو بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده-‌عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار " این صحنه خانه‌ماست " به رقابت می‌پردازند.

ممبنی یادآور شد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امید آفرینی، آیین های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند. این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به آدرس امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =