تقدیر متقابل مسئولان مجتمع آفرینش و مدارس طرح کانون مدرسه

مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس از همکاری و مشارکت مدیران و معلمان مدارس طرح کانون مدرسه، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان؛ صبح و عصر روز۱۲ اردیبهشت ، مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس ، به مناسبت روز معلم با حضور در مدارس ابتدایی نجمیه و شهدای ملی گاز و دبیرستان ابوذر از همکاری و مشارکت مدیران و معلمان قدردانی کرد.
فاطمه غفاری سروستانی ضمن ارزیابی موفق طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی جدید این موفقیت را حاصل درک مشترک کانون و مدرسه از نیازها و علاقمندی‌های دانش‌آموزان دانست.
 وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم بر استمرار فعالیت‌های کانون در ایام تابستان تاکید کرد و از مسئولان مدارس خواست تا در هدایت و مشارکت دانش‌آموزان و والدین به کانون و فعالیت‌هایش سهیم باشند.
مسئول مجتمع آفرینش با اهدا لوح تقدیر، گل و کتاب مجموعه آثار ادبی اعضا و مربیان استان هرمزگان از مدیران و معلمان تقدیر کرد.
همچنین در اقدامی متقابل مدیران و معاونین و معلمان  مدارس  به همراه دانش آموزان با حضور در کانون از خدمات کانون تقدیر کردند.

گفتنی است در سال تحصیلی جاری مدارس شامل طرح از خدمات ۶۰ گانه کانون بر محور کتاب، تئاتر، نمایش، سینما، هنرهای تجسمی، خوانش کتاب و قصه‌گویی بهره‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =