کد خبر: 339463
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تماشاخانه سیار کانون به استان فارس رسید

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت میهمان کودکان و نوجوانان استان فارس است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تماشاخانه با اجرای برنامه‌های شاد، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار این استان، به اجرای برنامه می‌پردازد.

تماشاخانه سیار کانون به مدت شش روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

تماشاخانه سیار کانون به استان فارس رسید

بر همین اساس، شهر داراب محله دریمی، شهرستان فسا شهرک شهید جاویدی، شهر جهرم محله محمدآباد، شهر شیراز محله‌های مهدی‌آباد، کوزه‌گری، گلشن، آستانه، سنگ سیاه، حافظیه و محله سعدی، شهر مرودشت محله سهل‌آباد و طالقانی، شهرستان اقلید، بخش سده قدمگاه حضرت امام رضا(ع) از جمله مکان‌هایی است که این تماشاخانه ، برنامه اجرا می‌کند.

تماشاخانه سیار کانون به استان فارس رسید

نمایش «استخوان ماهی جادویی» به نویسندگی منوچهر اکبرلو، کارگردانی احسان مجیدی و بازیگری الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شهرهای استان فارس اجرا می‌شود.

این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخوان جادویی را پیدا می‌کند، و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه به استان یزد سفر می‌کند و میهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها می‌شود.

تماشاخانه سیار کانون به استان فارس رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =