پیشبرد جدی‌تر بحث حلقه‌های میانی در مراکز کرمانشاه

در چهارمین نشست شورای فرهنگی توسط مدیرکل کانون استان، بر پیشبرد جدی‌تر بحث حلقه‌های میانی در مراکز کرمانشاه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در چهارمین نشست شورای فرهنگی توسط مدیرکل کانون استان، بر پیشبرد جدی‌تر بحث حلقه‌های میانی در مراکز کرمانشاه تاکید شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با اشاره به نشست‌ها و برنامه‌های هفته‌ی گذشته گفت: نشست با مقام معظم رهبری برای اولین بار با حضور مدیران کل چهار دستگاه تعلیم و تربیت و صحبت از رویکردهای کانون، اتفاقی بود که برای اولین بار رقم خورد و بسیار عالی، معنوی و پر از خیر و برکت بود؛ حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست شورای معاونین ستاد کشور نیز اتفاق خوبی بود که نتایج خوبی را هم در پی داشت.
وی افزود: در نشستی که با معاونین کانون ستاد کشور شکل گرفت، پیگیری مصوبات استانی هم انجام پذیرفت و به یاری پروردگار هم به نتایج مطلوبی رسیدیم. توجه به رویکرد امور بین‌الملل به‌خصوص در استان‌های مرزی از دیگر موارد که به آن اشاره شد.

پیشبرد جدی‌تر بحث حلقه‌های میانی در مراکز کرمانشاه
زنجانی با نگاهی به برنامه‌های اجرا شده در هفته‌ی گذشته‌ی کانون استان، بیان داشت: طرح "مرکز به مرکز" از فعالیت‌های موفقی است که در حال اجرا می‌باشد و بر آنیم تا در هفته‌ی جاری هم طبق روال آن را در دیگر مراکز استان و شهرستان‌ها ادامه دهیم، حضور بسیار خوب همکاران مرکز همدان در کرمانشاه نیز خوشبختانه بازخورد مطلوبی را در پی داشت.
مدیرکل کانون کرمانشاه تصریح کرد: توجه به حلقه‌های میانی از مباحثی است که باید به آن توجه ویژه داشت و اتصال مراکز استان به مجموعه‌های مردمی را ضمن شناسایی این مجموعه‌ها با جدیت و سرعت پیش ببریم؛ مقوله‌ی مرکز محوری و توجه به پویاتر شدن مراکز نسبت به سال‌های گذشته هم از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.
برگزاری جلسه‌ی حوزه‌ای و تبیین جزییات بخش‌های مختلف آن، اجرای ویژه‌برنامه‌ی بازی‌دراز در سرپل‌ذهاب و بررسی نحوه‌ی برگزاری برنامه‌های آن توسط کانون استان، اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در سامانه‌ی سیب، هم‌افزایی مراکز با یکدیگر به صورت هدفمند، حضور معنادار همکاران ستاد در مراکز و در قالب‌های مختلف و... از مباحثی بود که در این نشست طرح شد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =