نامزدهاي دريافت جايزه بخش تصويرسازي جشنواره كتاب كودك و نوجوان معرفي شدند

 داوران بخش تصويرسازي و صفحه‌آرايي سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان نامزدهاي دريافت جايزه اين بخش را معرفي كردند.

 داوران بخش تصويرسازي و صفحه‌آرايي سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان نامزدهاي دريافت جايزه اين بخش را معرفي كردند.
 به گزارش روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، با اعلام نام 11 عنوان كتاب يا مجموعه توسط گروه داوري اين بخش از جشنواره، شامل كاظم طلايي، ابوالفضل همتي‌آهويي و كوروش پارسا نژاد، تاكنون نامزدهاي دريافت 4 بخش از جشنواره معرفي شده‌اند.
 بر اين اساس در بخش كودك كتاب‌هاي "پيشي خانم و بچه‌ها" كار آزاده مدني از انتشارات شباويز و "به ماه نگاه كن" كار سولماز جوشقاني از انتشارات مدرسه براي تصويرسازي و "كتاب ماه تي‌تي، كلاه تي‌تي" كار راشين خيريه از انتشارات كانون در ميان نامزدهاي دريافت اين جايزه قرار گرفته‌اند.
 همچنين در بخش نوجوان نيز كتاب‌هاي "من هشتمين آن هفت نفرم" از انتشارات صابرين و "پرنده گفت شاعرم" از انتشارات كانون هر دو كار شاپور حاتمي براي گرافيك و صفحه‌آرايي به عنوان نامزد دريافت جايزه جشنواره معرفي شده‌اند.
 در عين حال نام كتاب‌هاي "ماه پيشاني قصه‌ي ما" از انتشارات منادي تربيت و كتاب "راز" از مجموعه مولانا و "سلطان و آهو" از مجموعه مرز پرگهر از انتشارات كانون، هر سه كار پژمان رحيمي‌زاده و كتابظهاي "روزي روزگاري" كار عطيه بزرگ‌سهرابي و "نقاشان چيني و رومي" كار مانلي منوچهري از مجموعه مولانا و "پسران تشمال" از مجموعه مرز پرگهر كار حسام‌الدين طباطبايي از انتشارات كانون در ميان نامزدهاي دريافت جايزه سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان به چشم مي‌خورد.
 با پايان داوري‌ها تاكنون نامزدهاي اين جشنواره در 4 رشته داستان تاليف، داستان ترجمه، شعر و گرافيك و صفحه‌آرايي معرفي شده‌اند و تنها داوري گروه انقلاب و امام خميني(ره) هنوز به اتمام نرسيده است.
 برگزيدگان اين جشنواره قرار است روز 24 اسفند در آيين ويژه‌اي معرفي و با اهداي جايزه از آنها تقدير شود.
 سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون در خيابان حجاب تهران، تا روز 25 اسفند از ساعت 9 تا 18 پذيراي دانش‌آموزان و عموم بازديد كنندگان است.