کد خبر: 198116
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
از 30 سال خدمات فرهنگی مدیر کانون هرمزگان تقدیر شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 30 سال خدمات فرهنگی احمد فیروزآبادی مدیر کانون استان هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون سیدصادق رضایی که برای شرکت در آیین معارفه و تودیع سرپرست جدید و مدیر سابق کانون در این استان ساحلی خلیج‌فارس به بندرعباس سفر کرده بود ضمن اشاره به مبارزات انقلابی، حضور در جبهه‌ها و خدمات 30 ساله احمد فیروز‌آبادی در کانون از وی به عنوان نیرویی تلاش‌گر و موفق در عرصه‌های کیفی و کمی چه در استان آذربایجان غربی، چه در هرمزگان یاد کرد.
وی همچنین وجود نیروهایی مانند سیدداود حسینی سرپرست جدید هرمزگان را در بدنه کانون از جمله موفقیت‌ها و آینده‌نگری‌های فیروزآبادی دانست و از کارکنان و مربیان کانون استان خواست با سرپرست جدید همکاری کنند.
احمد فیروزآبادی پس از 30 سال خدمت به کودکان و نوجوانان در کانون استان کرمان به عنوان مربی، کمک کارشناس، کارشناس و مدیریت کانون در دو استان آذربایجان غربی و هرمزگان به جمع پیشکسوتان کانون پیوست.
در این مراسم احمد فیروزآبادی مدیر سابق کانون استان با بررسی عملکرد مدیریتی 10 ساله خود در استان هرمزگان، افزایش مساحت فضاهای فرهنگی کانون در استان با افتتاح 7 مرکز فرهنگی هنری و به بهره‌برداری رسیدن 2 مرکز و یک مجتمع در آینده نزدیک، جذب نیروهای توانمند با اولویت بومی، تاسیس کانون زبان ایران، راه‌اندازی واحد صدور مجوز اسباب‌بازی، خریداری سه واحد مسکونی سازمانی جهت رفاه کارکنان، راه‌اندازی تعاونی مسکن کانون و احداث مسکن ویژه کارکنان واجد شرایط را از جمله کارهای صورت گرفته در استان طی مدت خدمت خود برشمرد.
در ادامه سیدداود حسینی سرپرست جدید کانون استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم از منزلت والای این شغل مقدس با استناد به احادیث و روایات سخن گفت و مطالبی را پیرامون اهمیت کار کانون در امر تربیت بیان کرد.
از دیگر بخش‌های این مراسم می‌توان به پخش فیلمی از فعالیت‌های 10 ساله فیروزآبادی و خواندن متنی توسط یکی از اعضا و قرائت حکم مدیر جدید اشاره کرد.
در این مراسم علاوه بر مدیرعامل کانون و سیدمجتبی صدر مشاور مدیرعامل در هماهنگی امور استان‌ها، تعدادی از مسوولان استانی نیز حضور داشتند
این مراسم روز 13 اردیبهشت در مرکز شماره 3 کانون در بندرعباس برگزار شد.