کد خبر: 199034
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۷
رضا فیاضی "لولوی آوازخوان" را به مرکز تئاتر کانون برد

اجرای نمایش "لولوی آوازخوان" به نویسندگی و کارگردانی رضا فیاضی در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایش پس از اجرای موفقیت‌آمیز در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان و جشنواره روز جهانی کودک در تهران، به مدت سه هفته در مرکز تئاتر کانون بر روی صحنه رفته است.
فیاضی سال‌ها بود که نمایشی را برای کانون به صحنه نبرده بود و اکنون تماشاگران همیشگی نمایش‌های مرکز باسابقه‌ی تئاتر کانون در پارک لاله تهران بار دیگر شاهد اجرای نمایشی شاد و آموزنده از این هنرمند سرشناس عرصه‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون در این مرکز هستند.
این نمایش از روز ۱۹ مهر هر روز ساعت 17:30 با نقش‌آفرینی روشنک کریمی، رضا فیاضی، احسان مهدی و محمد فیاضی اجرا می‌شود.
این تئاتر، با برداشتی قصه‌ی لولوی آوازخوان مرجان کشاورزی‌آزاد، زندگی لولوی کوچکی را به نمایش می‌گذارد که مجبور است برای ورود به دنیای بزرگ‌سالان، چندین کار بد انجام دهد تا به عنوان لولوی بزرگ‌سال پذیرفته شود. در خلال این موضوع، ماجراهای طنزآمیز، موجب خنده‌ تماشاگران می‌شود.
در همین حال در بروشور نمایش از عادل بزدوده و سمیرا یزدان‌پژوه به عنوان طراح صحنه، لباس و صورتک و فرید نوایی به عنوان آهنگ‌ساز نام برده شده است.
نمایش لولوی آوازخوان صبح‌ها هم در همین مرکز با هماهنگی قبلی برای مدارس و مهدهای کودک اجرا می‌شود.
مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۸۸۹۶۴۷۷۴ را برای هماهنگی مدارس در نظر گرفته است.
گفتنی است نمایش عروسکی لولوی آوازه خوان روز های ۱۵ و ۱۶ مهر امسال به مناسبت روز جهانی کودک در مرکزآفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون اجرا و با استقبال تماشاگران روبرو شد.