کارگاه قصه گویی و بازنویسی متون کهن در کانون استان گیلان

کارگاه نظری و عملی قصه گویی ویژه مربیان و شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی قصه گویی در تاریخ 9/9/91 در مجتمع کانون پرورش فکری رشت در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان نقی علیزاده مدیر کانون استان در مراسم آغاز کارگاه نظری و عملی قصه گویی ویژه مربیان کانون گفت: قصه گویی از مهمترین فعالیت های کانون پرورش فکری است که خوشبختانه استان گیلان دارای پیشینه ی خوبی در این فعالیت می باشد و در این بخش از استان های پیشرو کشور می باشد.
مدیر کانون افزود: مربیان در فعالیت قصه گویی تجربیات ارزشمند و آموزه های بسیاری را که با تفکر و تعقل همراه است، از نسل های گذشته به نسل های آینده انتقال می دهند. وی از مربیان خواست تا فعالیت قصه گویی و کتابخوانی را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار داده و با شرکت در کارگاه های آموزشی سطح علمی و توانمندی خود را ارتقا دهند.
 در کارگاه نظری و عملی قصه گویی ویژه مربیان و شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی قصه گویی مقوله های ماهیت قصه گویی در مراکز کانون و جشنواره ها، بازآفرینی و بازنویسی متون کهن، قصه گویی صوتی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
مهدی محمدیان کارشناس ادبی کانون استان تهران و قصه گوی برگزیده چهاردهمین جشنواره بین المللی قصه گویی تدریس این کارگاه را برعهده دارد.
کارگاه قصه گویی با شرکت بیش از 40 مربی و کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در تاریخ 9/9/91 در مجتمع کانون رشت در حال برگزاری است.