مرکز شماره دو ابرکوه میهمان لحظه‌های کودکی دانش‌آموزان روستای خسروآباد شد

دانش‌آموزان دبستان شهید بازاری‌پور روستای خسروآباد، مربیان مرکز شماره‌ی دو ابرکوه را میهمان لحظه‌های کودکی خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، مربی مسؤول مرکز شماره‌ی دو ابرکوه با اعلام این خبر گفت: از نیمه‌ی دی ماه سال 1391، دانش‌آموزان این دبستان به صورت هفتگی از حضور مربی فرهنگی مرکز شماره‌ی دو ابرکوه، زهره فلاح‌زاده برای انجام فعالیت‌های کانونی بهره‌مند می‌شوند.
مریم عابدین‌پور با اشاره به این‌که حضور مربی کانون در کنار دانش‌آموزان این دبستان و جذب اعضای طرح روستایی به علت مسافت زیاد و مصون‌بودن از خطرات راه بود، ادامه داد: این فعالیت‌ها که با همکاری و همراهی مجید نیک‌خواه معاون و آموزگار این دبستان انجام شد شامل: برنامه‌های فرهنگی: (قصه گویی، روخوانی کتاب، کاردستی، امانت کتاب)، علمی: (کاشت و پرورش گیاه و نهال)، هنری: (سفال و نقاشی) و دینی: (آموزش روان‌خوانی، صحیح‌خوانی قرآن و آموزش احکام) بود.

وی تصریح کرد: مجموعه‌ی آثار این اعضا در نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ، واقع در دبستان شهید باهنر روستای ده‌عرب در کنار آثار بقیه مدارس به نمایش گذاشته شد، مهناز علی‌پناه و مرجان هوشمند، مربیان مرکز شماره‌ی دو ابرکوه نیز از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

عابدین‌پور به بازدید دانش‌آموزان این مدرسه از مرکز شماره‌ی دو کانون اشاره کرد و افزود: از فعالیت‌های جنبی این برنامه، بازدید بچه‌ها از اماکن تاریخی از جمله "خانه‌ی آقازاده" و "موزه مردم‌شناسی" بود.

وی با بیان این‌که برنامه‌ی بهاریه کانون نیز در هفته‌ی آخر سال برای دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: بچه‌ها در کنار سفره هفت‌سینی که به همت زوج فرهنگی، آقای مجید نیک‌خواه، و خانم زهره فلاح زاده، تهیه شده بود به استقبال بهار رفتند.