جشنواره های رضوی موجب گسترش و تعمیق هر چه بیشتر فرهنگ دینی در میان جامعه خواهد شد

نماینده ولی فقیه بر همکاری تمامی دستگاه های استان به منظور برگزاری با کیفیت جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی تاکید کرد

   به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،محمد باقر آدوسی معاون فرهنگی کانون در دیداری با ایت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به تشریح روند برگزاری و برنامه های کمیته کودک و نوجوان جشنواره رضوی پرداخت.

در این دیدار که سید حامد عسگری فر مدیر کل کانون استان اصفهان نیز حضور داشت، امام جمعه اصفهان ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت ایران خاطر نشان کرد دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات مذهبی مردم خصوصا نوجوانان و جوانان است و این موضوع اهمیت فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دو چندان می کند.
وی هم چنین برگزاری جشنواره رضوی را موجب گسترش و تعمیق هرچه بیشتر فرهنگی دینی و مذهبی در جامعه برشمرد و ضمن ابراز خرسندی جهت میزبانی کانون استان اصفهان از چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی بر همکاری تمامی دستگاه های استان به منظور برگزاری با کیفیت این جشنواره فرهنگی تاکید کرد.
امام جمعه اصفهان در پایان ابراز امیدواری نمود این چنین فعالیت های دینی و مذهبی هرچه بیشتر در کشور برگزار گردد تا با اشاعه فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) در میان مردم شاهد کاهش معضلات و مشکلات فرهنگی باشیم.
در ادامه این دیدار آدوسی معاون فرهنگی کانون و دبیر کمیته کودک ونوجوان جشنواره رضوی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره رضوی عنوان کرد کانون افتخار دارد علاوه بر مسوولیت کمیته کودک و نوجوان، برگزار کننده 16 جشنواره رضوی نیز باشد.
وی هم چنین ابراز امیدواری نمود با عنایات حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و با پیگیری های صورت گرفته این جشنواره ها موجب رضایت اهل بیت (علیهم السلام) قرار گیرد و با برگزاری هرچه باشکوه آن فرهنگ و معارف رضوی در میان آحاد جامعه بیش از گذشته گسترش یابد.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی در چهارچوب یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون استان اصفهان 23 و 24 شهرور ماه برگزار خواهد شد.
 
تقویم زمانی جشنواره :
         . داوری اولیه‌ی در استان‌ها: 25/4/92 لغایت 31/4/92
        · آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی موضوعی در اصفهان: 5/5/92
        · داوری در سطح دبیرخانه‌ی موضوعی: 6/5/92 لغایت15/5/92
       · دعوت از قصه‌گویان منتخب: 29/5/92 لغایت 31/5/92
       · اجرای جشنواره و داوری نهایی: 23/6/92 لغایت 24/6/92
       · اختتامیه‌ی جشنواره: 25/6/92
        جوایز برگزیدگان جشنواره‌:
     · در بخش مربیان: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش آزاد: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش نوجوانان : لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/300 تومان
     · در بخش بین‌الملل: (با هماهنگی امور بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید) لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی ایاب و ذهاب و اسکان

 فرم شرکت در چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه جشنواره اینجا را کلیک نمائید.