تمدید ده روز مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی

دبیر جشنواره بر ترجمه فراخوان به 5 زبان بین المللی اشاره و ابراز امیدواری نمود با عنایات حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و همکاری تمامی دست اندرکان برگزاری،این جشنواره که می تواند به ترویج و نشر معارف اهل بیت کمک کند 23 و 24 شهریور ماه به نحو شایسته برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید حامد عسگری فر دبیر چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی از تمدید ده روزه مهلت ارسال آثار قصه گویی به دبیرخانه این جشنوار خبر داد.
مدیر کل کانون استان ضمن تشریح تقویم زمانی این جشنواره عنوان کرد:مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 مرداد ماه تمدید شده است.
عسگری فر به بخش های گوناگون این جشنواره اشاره و آن را شامل بخش مربیان،بخش آزاد،بخش ویژه نوجوانان 13 تا 17 سال و بخش بین الملل دانست.
وی درباره نحوه شرکت در جشنواره گفت:کلیه علاقه مندان در سه بخش مربیان کانون،آزاد و نوجوانان می توانند فیلم قصه گویی خود را در قالب data cd ویا data dvd با فرمت avi به همراه فرم شرکت،به دفاتر اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خود ارسال نمایند.
داوطلبین آزاد نیز می توانند سی دی قصه گویی و فرم مربوطه را از طریق مدیریت استان ها و یا شخصا به دبیرخانه موضوعی ارسال کنند.
دبیر جشنواره بر ترجمه فراخوان به 5 زبان بین المللی اشاره و ابراز امیدواری نمود با عنایات حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و همکاری تمامی دست اندرکان برگزاری،این جشنواره که می تواند به ترویج و نشر معارف اهل بیت منجر شود 23 و 24 شهریور ماه به نحو شایسته برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی در چهارچوب یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون استان اصفهان 23 و 24 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
جوایز برگزیدگان جشنواره‌:
· در بخش مربیان: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
· در بخش آزاد: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
·در بخش نوجوانان : لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/300 تومان
· در بخش بین‌الملل: (با هماهنگی امور بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید) لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی ایاب و ذهاب و اسکان
محورهای موضوعی جشنواره:
مراحل مختلف زندگی امام رضا(ع) ·
شخصیت علمی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی امام رضا(ع) ·
معجزات امام رضا(ع) ·
خاطرات زیارت و آداب مربوط به آن با توجه به شرایط فرهنگی مناطق مختلف کشور ·
جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ایرانیان ·
حرکت تاریخی امام رضا(ع) از مدینه به طرف ایران ·
خانواده و وابستگان امام رضا(ع) ·
روایت عاشورا در سیرهی امام رضا(ع) ·
 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه اینجا را کلیک کنید.