ارسال فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی به سراسر کشور

در این فراخوان به محورهای موضوعی،بخش های جشنواره و نحوه شرکت در آن،نشانی دبیرخانه،تقویم زمانی و جوایز برگزیدگان اشاره شده است

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،حلاوت و شیرینی نام حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در یاد و خاطر ما مسلمانانِ ساکن ایران‌زمین به ویژه برای کودکان و نوجوانان، ماندنی و همیشه جاوید است. به‌طوریکه نام امام رضا(ع)، نه تنها به عنوان یکی از پیشوایان دینی ما، بلکه مظهر و تجلی بروز آثار فاخر هنری و ادبی گردیده و منشأ بسیاری از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی ماندگار این سرزمین کهن شده است.
از طرف دیگر، قصه‌گویی یکی از آیین‌های باستانی این مرز و بوم، امروزه به عنوان بهترین و مؤثرترین ابزار برای رساندن پیام‌های فرهنگی، تربیتی شناخته شده، که خوشبختانه در طی دهه‌های اخیر در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مورد اقبال زیادی قرار گرفته و استفاده‌های مطلوبی از آن در راستای تعلیم و تربیت اسلامی به عمل آمده است.
چه خوب است مربیان و دلسوخته‌گان تعلیم و تربیت از این فعالیت در راستای آموزه‌های دینی و شناساندن پیشوایان دینی و ائمه بیشتر و بیشتر استفاده نمایند.
حال با توجه به این مهم، چهارمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی رضوی با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع در استان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا انشاا... در تداوم اهداف تربیتی جشنواره‌های قبلی، آینده‌ای روشن‌تر و امیدبخش‌تر را برای کودکان و نوجوانان، صاحب‌نظران تعلیم و تربیت، اولیاء دینی و دیگر دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان فرهنگی، تربیتی فراهم آورد.
به دنبال اتشار پوستر این جشنواره فراخوان آن نیز به سراسر کشور ارسال شد.در این فراخوان به محورهای موضوعی،بخش های جشنواره و نحوه شرکت در آن،نشانی دبیرخانه،تقویم زمانی و جوایز برگزیدگان اشاره شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه جشنواره اینجا را کلیک نمائید.