جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی فرصتی برای نشر معارف اسلام ناب در جامعه است

عسگری فر ابراز امیدواری نمود ان شاءا... با عنایات حضرت امام رضا (ع) این جشنواره فرهنگی در شهریور امسال به نحو شایسته برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید حامد عسگری فر مدیر کل کانون استان در دیداری با حجه الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه استان اصفهان به معرفی فعالیت های گوناگون و متنوع کانون و هم چنین تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی و زمان بندی اجرای آن پرداخت.
در این دیدار مدیر کل کانون هدف از برگزاری این چنین جشنواره ها را اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی در میان مردم دانست و ابراز امیدواری نمود ان شاءا... با عنایات حضرت امام رضا (علیه السلام) و تلاش تمامی همکاران و دیگر دستگاه های استان،این جشنواره فرهنگی در شهریور امسال به نحو شایسته برگزار خواهد شد.
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی نیز ضمن ابراز خرسندی جهت برگزاری این جشنواره مذهبی در اصفهان خاطر نشان کرد با برپایی اینگونه فعالیت های دینی می توان شاهد حضور گسترده تر روحانیون در این چنین برنامه ها بود.
وی هم چنین در پایان از آمادگی این مجموعه به منظور همکاری هرچه بیشتر در فعالیت های گوناگون با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی 24 و 25شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
          تقویم زمانی جشنواره :
         . داوری اولیه‌ی در استان‌ها: 25/4/92 لغایت 31/4/92
        ·  آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی موضوعی در اصفهان: 5/5/92
        ·  داوری در سطح دبیرخانه‌ی موضوعی: 6/5/92 لغایت15/5/92
       ·  دعوت از قصه‌گویان منتخب: 29/5/92 لغایت 31/5/92
       ·  اجرای جشنواره و داوری نهایی: 24/6/92 لغایت 25/6/92
       · اختتامیه‌ی جشنواره: 25/6/92
        جوایز برگزیدگان جشنواره‌:
     · در بخش مربیان: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش آزاد: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش نوجوانان : لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/300 تومان
     · در بخش بین‌الملل: (با هماهنگی امور بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید) لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی ایاب و ذهاب و اسکان
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه جشنواره اینجا را کلیک نمائید.