از قصه‌‌ها تا گفت‌وگو  با کبوتران حرم در مراکز فردوس، قاین و شماره 1 طبس

اعضای مراکز کانون استان خراسان جنوبی در قالب برنامه‌های متنوع با زندگی امام رضا (ع) بیشتر آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، اعضای مراکز فرهنگی هنری استان در ایام هفته فرهنگ رضوی با برپایی نمایشگاه آثار جشنواره‌های مختلف رضوی شامل کتاب‌سازی، نقاشی و معرفی کتاب‌های رضوی به استقبال این هفته رفتند.
در مرکز فرهنگی هنری فردوس  کتاب خوشبوتر از گلاب برای اعضا معرفی شد و مربیان نیز با بیان خاطرات و قصه‌هایی از شجاعت‌ها، مهربانی‌ها و علاقه زیاد کسب علم در وجود مبارک امام رضا (ع) سخن گفتند.
 درهمین حال اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین برای امام رضا (ع) در کارگاه کاردستی کارت‌هایی با استفاده از تصاویر زیبای حرم مطهر ساختند و با قرائت زیارت‌نامه امام رضا (ع) و ایجاد فضای معنوی اعضا خاطرات خود را از سفر به مشهد مقدس نوشتند، در کارگاه ادبی کتاب ماهک و پرنده نقد شد و اعضا با کبوتر حرم به گفتگو نشستند.
 اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس نیز همه روزه با قرائت صلوات خاصه از راه دور به آقا علی ابن موسی الرضا(ع)  سلام می دهند و آرزوی زیارت را زمزمه می‌کنند.
برنامه‌هایی از جمله قصه‌گویی، بیان معجزه‌ی شیران پرده و درست کردن کاردستی شیر با توجه به معجزه‌ی شیران پرده، معرفی سرزمین مشهد در قالب طرح دیواری، برپایی نمایشگاه سایه سار رأفت که مجموعه‌ای از قصه‌ها در ارتباط با امام رضا (ع) است، نقاشی با موضوع امام رضا(ع) در کارگاه هنری، فضاسازی مرکز و نصب صلوات خاصه‌ی امام رضا(ع) برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس در هفته فرهنگی رضوی است.
12 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی طی روزهای 26 الی 31 مرداد 1392 هفته فرهنگ رضوی را برگزار می‌کنند.