اعضای  مرکز شماره 2 طبس آرزوهایشان را در گوش کبوتر حرم زمزمه کردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس آرزوهای خود را در گوش دو کبوتر به نیت کبوتر‌های حرم زمزمه کردند و کبوتر‌ان را به امید برآورده شدن آرز‌وهایشان به آسمان هدیه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته فرهنگ رضوی عشق و ارادت خود را به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (علیه السلام) ابراز داشتند.
آوردن 2 کبوتر به مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس و زمزمه آرزوها در گوش کبوتران یکی از همین برنامه‌ها بود که اعضا به امید برآورده شدن آرزوهایشان کبوتران را در آسمان به پرواز در آوردند تا قاصد آرزوهایشان به آقا امام رضا (ع) باشند.
گروهی دیگر از اعضا با نقش دستان رنگی، درخت آرزو کشیدند و دعاهایشان را در کنار دستانشان نوشتند.
آوای قصه‌های امام رضا (ع) همه روزه در مرکز شماره 2 طبس شنیده می‌شود و یک قصه نیز به صورت بنر 9 متری برای اعضا روایت می‌شود.
ساخت کتیبه‌های سفالی با موضوع " من و ضریح "، تهیه نشریه دیواری با "طب الرضا"، جمع آوری احادیث امام رضا (ع) در باب خواص دارویی میوه ها در کارگاه علمی با نشریه دیواری، ساخت ماکت حرم، اجرای نمایش عروسکی مار و گنجشک، برگزاری مسابقه جدول امام رضا(ع)  ، معرفی شخصیت امام رضا (ع) به صورت کارت های بازی، معرفی شخصیت حضرت معصومه (س)‌ در قالب کلیپ تصویری و معرفی سرزمین مشهد مقدس و قم  از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس در هفته رضوی به شمار می‌رود.
هفته فرهنگ رضوی از روز 26 مرداد در 12 مرکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی آغاز و تا 31 مرداد ادامه دارد.