بازدید کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون از برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در کانون خراسان جنوبی

صدیقه اسماعیل‌لو کارشناس نشریات آفرینش‌های ادبی کانون کشور، از ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در مراکز فرهنگی هنری بیرجند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، در پی برگزاری هفته فرهنگ رضوی در آخرین روزهای مرداد 1392 صدیقه اسماعیل‌لو کارشناس نشریات آفرینش‌های ادبی کانون از ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در مراکز فرهنگی هنری سه گانه بیرجند بازدید کرد و با مربیان و اعضا پیرامون برگزاری جشنواره‌های رضوی در کانون به گفتگو نشست.
اسماعیل‌لو در پایان  این سفر یک روزه به بیرجند، از برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های خلاق و متنوع کانون خراسان جنوبی در هفته فرهنگ رضوی قدردانی کرد و گفت: اجرای برنامه‌های مرتبط با فرهنگ رضوی در قالب هنر تأثیرگذاری بیشتری بر روی کودکان و نوجوانان دارد و موضوع رضوی به سادگی و با محتوای غنی در متن  فعالیتها دیده می‌شود.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی با برگزاری هنرمندانه و مطلوب هفته فرهنگ رضوی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کودکان و نوجوانان را به نمایش گذاشتند و بدون شک می‌توان برنامه‌های رضوی را در سطوح بالاتری اجرا کرد.
12 مرکز فرهنگی هنری کانون استان خراسان جنوبی، طی روزهای 26 الی 31 مرداد 92 هفته فرهنگ رضوی را برگزار می‌کنند.