برگزیدگان استانی جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی در مازندران تعیین شدند

آثار قصه گویان مازندرانی جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی مورد داوری قرار گرفت و برگزیدگان به جشنواره معرفی می شوند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی چهارمین دور برگزاری خود را در کانون پرورش فکری استان اصفهان تجربه می کند و این در حالی است که تمامی کانون های پرورش فکری کشور به عنوان دبیرخانه ی فرعی این جشنواره نسبت به جمع آوری آثار قصه گویی علاقمندان و نیز داوری آنها در سطح استانی اقدام می نمایند.
در همین راستا کانون پرورش فکری مازندران نیز اقدام به داوری تعداد 141 اثر رسیده به دبیرخانه نموده که از این میان 146 قصه مربوط به بخش نوجوان، 14 قصه از بخش مربیان کانون و یک  قصه در بخش آزاد بوده است.
 گفتنی است: داوری این آثار را سه نفر از کارشناسان اداره کل کانون مازندران انجام دادند که از این مجموع، 15 اثر در بخش اعضا و5 اثر در بخش مربیان و آزاد انتخاب شد که آثار منتخب جهت داوری نهایی به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی ارسال می شود.
جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی از سری جشنواره های یازدهمین دور برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) می باشدو در سه دوره ی قبلی خود در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.