دومین مسابقات علمی رباتیک کانون استان گیلان برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دومین مسابقات علمی رباتیک کودک و نوجوان را با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و شرکت رباتیک نوآوران در تاریخ 19/7/92 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو آستارا، انزلی، لاهیجان، صومعه سرا، لنگرود، رودسر و مراکز چهارگانه رشت در دومین مسابقات علمی رباتیک باهم به رقابت پرداختند.
کشف و پرورش استعدادهای علمی، رشد تفکر علمی کودکان و نوجوانان وجذب اعضای پسر در کانون از جمله اهداف فعالیت رباتیک در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.
در این رقابت علمی بیش از 60گروه در بخش های فوتبالیست ابتدایی، فوتبالیست راهنمایی و رالی شرکت داشتند.
در پایان با نظر هیات داوران امیرعباس باقرزاده از مرکز فرهنگی هنری شماره دو رشت، آرین حسین پور و محمدرضا صفرزاده از مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقه فوتبالیست در بخش ابتدایی را کسب کردند.
همچنین حمیدرضا پابوس مرکز فرهنگی هنری صومعه سرا، امیررضا شکروی و رامتین امیدی مرکز فرهنگی هنری رشت و امیر حسین دوستدار از مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقه فوتبالیست در بخش راهنمایی را به خود اختصاص دادند.
محمدحسن حق پرست از مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت هم با کسب مقام برتر در مسابقه رباتیک رالی برگزیده شد.