کد خبر: 227588
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
استقبال از نمایش های مرکز تولید تئاتر کانون

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی که این روزها در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش شاد و آهنگین که ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می‌گذارد در هفته جاری با استقبال گسترده خانواده‌ها روبرو شده به طوری که هم‌زمان با آخرین روزهای سال و روزهای آغازین هفته، بیشترین تعداد تماشاگران را به خود اختصاص داده است.
نمایش دیگر با عنوان «خاله مرجان و خروس» که در سالن گلستان این مرکز اجرا می‌شود نیز توانسته مورد توجه خانواده‌ها و مدارس و مهدهای کودک قرار بگیرد به طوری که گذشته از اجرای بعد از ظهر، سه نوبت اجرا نیز در ساعت‌های صبح انجام می‌دهد. این نمایش با فضای کاملاً ایرانی و نوستالژیک، مخاطبان بزرگسال را نیز به جهانی رویایی و لطیف مهمان می‌کند.
در نمایش زنده عروسکی کلوچه دارچینی حسین محب اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می‌کنند که در ساعت 18 روی صحنه می‌رود.
طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدیزاده، موسیقی را فرید نوایی، طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی‌زاده، طراحی لباس را زهرا بداغ‌آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح‌زاده و عماد سالکی و عکس را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند.
در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی، مریم الهامیان، بهروزمهرعلیان، مهری کشوری، حسین صفا، نادر حسن دوست، محمدرضا خادمی و عماد جاویدپور همکاری دارند.
نمایش «کلوچه دارچینی» ساعت 18 هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.
نمایش «خاله مرجان و خروس» نیز در ساعت 17 در تالار گلستان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان به دیدن این دو نمایش می‌توانند از طریق شماره تلفن 09357408597 نسبت به ذخیره بلیت اقدام کنند.