انتشار فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع کودک، محرم و حفظ محیط‌زیست

اداره ‌کل محیط زیست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، به مناسبت هفته ملی کودک فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع کودک «محرم و حفظ محیط‌ زیست» را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با انتشار فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع «کودک، محرم و حفظ محیط‌ زیست» از اعضای مراکز فرهنگی دعوت شد تا محرم امسال بیشتر از قبل به حفظ محیط زیست فکر کنند.  در بخش نقاشی این مسابقه، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند 6 تا 16 ساله می‌توانند آثار خود را در اندازه کاغذ حداقل A4 و حداکثر A3 با تکنیک آزاد به تصویر بکشند.
همچنین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند  به شرکت در بخش عکاسی، می‌توانند عکس‌های موردنظر خود را با دوربین موبایل، دوربین آنالوگ و یا دوربین دیجیتال برای مسابقه ارسال کنند.
فرمت عکس‌ها باید JPJ و با کیفیت 300 DPI باشد و هر شرکت کننده حداکثر با ارسال 3 اثر در قالب سی‌دی می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.
آخرین مهلت ارسال آثار نیز 20 آبان ماه 1395 اعلام شده است و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تا این تاریخ به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در انتهای بلوار غفاری، خیابان یاس تحویل دهند.
زمان اعلام آثار برگزیده به همراه برپایی نمایشگاه این آثار نیز ایام اربعین حسینی خواهد بود.