کد خبر: 273297
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
هر کودک نشانی خداست

مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور با شعار «هر کودک نشانی خداست.. » به استقبال هفته ملی کودک رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور با پیش بینی و اجرای فعالیّت‌های فرهنگی و هنری به استقبال روز و هفته ملّی کودک رفتند.

معصومه احسانی پناه با اعلام این خبر گفت: هفته ملّی کودک فرصت مغتنمی است که مراکز کانون با اجرای فعالیّت‌های ویژه، زمینه‌ی نشاط، خلاقیّت و پروش فکر و اندیشه را برای کودکان فراهم کنند؛ در این راستا، همکاران فرهنگی، هنری ما در مرکز یک نیشابور همسو با دیگر مراکز کانون استان بر آن هستند تا برنامه‌های متنوعی را برگزار کنند.

مربی مسوول مرکز یک نیشابور با اشاره به شعار امسال «هر کودک، نشانی خداست»، افزود : هم‌زمانی هفته ملّی کودک با ایام محرم موجب شده تا فعالیّت‌های مرکز یک نیشابور با فضایی آکنده از معنویّت و خلاقیّت پیش‌بینی و اجرا شود.

وی با اشاره به همکاری و هم‌افزایی ارگان‌های مختلف با مراکز کانون در هفته ملّی کودک خاطر نشان کرد : فضاسازی مرکز، برپایی نمایشگاه از آثار فرهنگی، هنری اعضا، بازدید دانش آموزانِ مدارس از کانون، دعوت از پرسنل آتش‌نشانی، بازدید از بیمارستان و عیادت از کودکان بیمار، حضور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز یک نیشابور در هفته ملّی کودک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =