کد خبر: 273299
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کودکی دنیای پاکی و مهربانی

هم‌زمان با ۱۶ مهر روز جهانی کودک و به منظور بزرگداشت هفته ملی کودک۱۵(تا ۲۱مهر) مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برنامه‌های متنوع با محوریت ماه محرم برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربی مسوول مرکز شماره سه نیشابور در اعلام برنامه‌های این مرکز در هفته ملی کودک اظهار داشت: کودکان دنیایی پاک و سرشار از زیبایی دارند اختصاص هفته‌ای به نام آنان در تقویم جمهوری اسلامی، نشان از ارزش و اهمیت این قشر از جامعه به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی است و از این رو برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در این هفته هم‌زمان با ماه محرم می‌تواند دنیای آنها را پر رونق‌تر کرده و به آنان این اطمینان را بدهد که بزرگترها به یاد آنها هستند و به نیازهای روحی و جسمی آنان توجه دارند.

زهره اکبرآبادی افزود: به همین مناسبت در بازدیدی که دانش‌آموزان از مرکز خواهند داشت، ضمن آشنایی با فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در کارگاه‌های نقاشی شرکت خواهند کرد و آرزوها و خواسته‌های خود را ترسیم می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه «با دست‌های کوچکم» از آثار هنری اعضاء و مربیان مرکز، ویژه‌برنامه غزل‌خوان که به خوانش غزلیات عطار می‌پردازد، برگزاری کارگاه‌های ادبی و کاردستی، ایستگاه نقاشی و نمایش فیلم از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «هر کودک نشانی خداست...» می‌باشد.

اکبرآبادی در پایان ابراز امیدواری کرد که کودکان نیشابوری با عضویت در مراکز سه‌گانه کانون شهر نیشابور و با بهره‌مندی از امکانات و برنامه‌های این مراکز به رشد، بالندگی، پرورش توان و استعدادهای خود در زمینه‌های مختلف همت بگمارند و از فعالیت‌هایی چون سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعرخوانی، کتاب‌خوانی، نمایش فیلم و... که در این مرکز و ویژه کودکان ۷ تا ۱۶ سال می‌باشد استفاده کامل را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =