کد خبر: 273316
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
یک دیدار، یک لبخند، یک سلام

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره۱نیشابور به همراه مربی کتابخانه پستی این شهرستان لبخند را بر لبان کودکان بیمار در بیمارستان حکیم نشاندند.

به گزارش روابط ‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در اولین روز از هفته ملی کودک، تعدادی از مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور به همراه مربی کتابخانه پستی از کودکانِ بیمار و بستری در بیمارستان حکیم دیدارکردند.

معصومه احسانی‌پناه با اعلام این خبر گفت : صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه ۹۶، مصادف با اولین روز از هفته ملی کودک، به اتفاق جمعی از همکاران کانونی، از کودکان بیمار در بخش‌های اطفال و اورژانس بیمارستان، عیادت کردیم.

مربی مسوول مرکز یک نیشابور با اشاره به شعار امسال «هر کودک، نشانی خداست»، افزود: چندی پیش، تعدادی عروسک‌ دست‌ساز با طراحی شعارهای روز جهانی کودک و حقوق کودکان بر روی آن توسط همکاران فرهنگی مرکز آماده شده‌بود که به عنوان هدیه به کودکان بیمار تقدیم‌شد.

وی با اشاره به همکاری و مساعدت‌های سایر نهادهای فرهنگی با کانون پرورش فکری در طول سال و به خصوص در برنامه‌های فرهنگی «هفته ملی کودک»، خاطرنشان کرد: در این عیادت، نمایندگانی از فرمانداری و سازمان هلال احمر، مربیان کانونی را همراهی کردند و حضور تعدادی از مسوولان در یک‌روز و دلجویی از والدین لبخند بر لبان آنان نشاند و تسلای دلشان شد.

شایان ذکر است که این برنامه به مناسبت هفته ملی کودک و با شعار «کودک، سلامت و ایمنی»، با هدف دلجویی از کودکان بیمار و فراهم‌آوردن لحظاتی شاد برای آنها صورت‌گرفت که با تقدیم گل و هدیه به بیش از ۵۰‌کودک خاطره این روز در اذهان کودکان ماندنی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =