میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

کارشناسان راه و شهرسازی در جلسه‌ای با مدیرکل و همکاران حوزه‌ی عمران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان‌های در دست ساخت ارایه کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کارشناسان راه و شهرسازی در جلسه‌ای با مدیرکل و همکاران حوزه‌ی عمران کانون پرورش فکری استان گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان‌های در دست ساخت ارایه کردند

در ابتدای این جلسه کارشناسان راه و شهر سازی با اشاره به مراکز در حال ساخت قصرقند، سیب و سوران، مهرستان و زاهدان، در خصوص زمان بهره برداری این مراکز گفتند: در صورت تامین اعتبار مراکز زاهدان، سیب و سوران و مهرستان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این کارشناسان با تاکید بر آگاهی از اهمیت کار فرهنگی گفتند: با توجه به اهمیت این موضوع مسئولان راه و شهر سازی پیمانکاران خوبی را برای انجام این پروزه‌ها برگزیده‌اند.

در ادامه مدیرکل کانون استان ضمن خیر مقدم به مهمانان، از حساسیت‌های فرهنگی آنان تشکر کرد و گفت: آشنایی با فرهنگ و اهمیت کار با کودکان و نوجوانان، که سرمایه‌های اصلی ما هستند، موضوع ارزشمندی است که باعث دلگرمی همه‌ی ما در مجوعه‌ی کانون است.

معصومه هادی سپس با اشاره به گزارش کارشناسان راه و شهر سازی در خصوص تامین اعتبار ساخت مراکز گفت: با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد " اولویت بندی " ساخت مراکز اهمیت ویژه‌ای دارد که بر اساس آن باید " پروژه به پروژه " حرکت کنیم تا بتوانیم از اعتبارات موجود، بهترین نتیجه را حاصل کنیم.

" استفاده از خلاقیت‌های هنری در فضای ساختمان‌ها " نکته‌ی دیگری بود که مدیرکل کانون در خصوص آن عنوان کرد: با توجه به رسالت کانون در زمینه‌ی پرورش فکر کودکان و نوجوانان، استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند و یکی از این ظرفیت‌ها طراحی فضای بیرونی و داخلی مراکز است که نقش مهمی در برانگیختن حس کنجکاوی و خلاقیت بچه‌ها دارد.

هادی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب مرکز فرهنگی هنری هامون و مشکلات ساختمانی آن گفت: تعهد در انجام مراحل تکمیل پروژه‌ها موضوعی است که همواره اهمیت خاصی دارد و بی گمان وجود همکاران متعهد شما از دغدغه‌های ما خواهد کاست.

گفتنی است در پایان مقرر شد کارشناسان راه و شهرسازی میزان نهایی تخصیص اعتبار به پروژه‌ها را اعلام کنند تا بر اساس آن برای ادامه‌ی کار برنامه ریزی صورت گیرد.

قابل ذکر است مرکز فرهنگی هنری هامون، که چند سالی است به بهره برداری رسیده، به دلیل عدم زیرسازی مناسب و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه با مشکلاتی مواجه شده که رفع آن نیاز به رسیدگی و اقدام فوری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =