کد خبر: 275459
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
بازدید 580
برگزاری یازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان اردبیل

یازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با محوریت ساماندهی فعالیت سرود در مراکز، بررسی فعالیت‌های مرکز شماره ۴، سیار سه روستایی کانون اردبیل و برگزاری نشست ادبی دو پنجره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی گفت: از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مؤمنان ساده زیستی است و قناعت و پرکار بودن در نظام اسلامی ارزشی والا محسوب می‌شود و مورد توجّه خداوند است.

جمادیه با تقدیر از عملکرد اداره کل کانون استان در سال جاری اظهار کرد: قناعت و صرفه‌جویی را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار دهیم و با اهتمام به توسعه‌ی فعالیت‌های کانون و توجه بیشتر به این زمینه، شاهد کارهای جدی‌تر باشیم.

وی با اشاره به طرح «کانون مدرسه»، این برنامه را فرصتی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مراکز کانون پرورش فکری دانست و تصریح کرد: این طرح با برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری به شیوهای نوین توسط مربیان کانون اجرا می‌شود و موجب پرورش قوه تفکر، لذت‌بخش کردن محیط یادگیری و استفاده از سبک‌های متنوع یادگیری در دانش آموزان می‌شود.

در این جلسه، مسائل و مشکلات عمرانی و همچنین فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری شمار چهار اردبیل با حضور رقیه پرواره مربی مسئول مرکز موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت و مهرداد باباوند مربی کتابخانه سیار ۳ روستایی به تشریح فعالیت‌های این کتابخانه پرداخت.

شایان‌ذکر است، کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی با موضوع نشست ادبی دو پنجره و فرآیند تهیه و تولید سرود در مراکز کانون استان بحث و تبادل‌نظر کردند و در ادامه، در خصوص ساماندهی مرکز فرهنگی هنری شماره چهار اردبیل در حوزه عمرانی و فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار استان در قالب طرح «کانون مدرسه» راهکارهای لازم ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =