کد خبر: 279652
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
بازدید 708
تالاب« سلکه » مقصد گردش‌گری علمی اعضای کانون گیلان

مرکز آموزش زیست‌محیطی «سلکه‌» بندرانزلی در تیر و مرداد ماه ۱۳۹۷ میزبان مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این گردش علمی با همراهی کانون، اداره کل حفاظت از محیط زیست و آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن(جایکا) برگزارمی‌شود و در این میان مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری حاشیه‌ی تالاب بندرانزلی، در بازده زمانی ۴ تیر تا ۲۹ مرداد ماه سال‌جاری از مرکز آموزشی زیست‌محیطی«سلکه» بندرانزلی بازدید خواهندکرد.

بنابراین گزارش، برپایی کارگاه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی که با حضور مربیان و کارشناسان کانون، اداره محیط زیست و جایکا صورت‌می‌گیرد، از جمله برنامه‌های هدف‌مند این گردش‌ علمی است.

برهمین اساس کودکان و نوجوانان عضو مراکز  کانون پرورش فکری و کانون زبان طی ۲۲ بازدید علمی، با نقش و جایگاه تالاب‌ها درچرخه‌ی محیط‌زیست آشنا شده و اثربخشی این برنامه‌ها را با ارایه‌ی آثاری در زمینه نقاشی، عکاسی کاردستی و...به تصویرخواهندکشید.

شایان ذکر است، دست‌آوردهای زیست‌محیطی مربیان و اعضای نوجوان کانون در جشنواره‌ی«روزجهانی تالاب» که هم زمان با دهه‌ی مبارک فجر برگزارمی‌شود، در معرض دید عموم قرارمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =