پاسخ‌گویی به سوال‌های مراجعه‌کنندگان پای میز خدمت کانون هرمزگان

کارشناسان با تجربه کانون پروش هرمزگان در قالب میز خدمت به سوال‌های مراجعه‌کنندگان به اداره کل کانون پاسخ می‌دهند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

سلیمانی  با اذعان به اینکه میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده می شود، اضافه کرد: برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته است و به زودی با فراهم شدن بسترهای مناسب در بخش  الکترونیکی این امکان نیز فراهم خواهد شد.

به گفته سلیمانی راه اندازی میز خدمت حضوری، با حضورمعاون فرهنگی واجرایی کانون و کارشناسان ماهر و مسلط به امور از سوی اداره کل انتخاب شده است.

وی با اشاره به طراحی فرم ها و فرایند ها اضافه کرد: هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود را دریافت کنند.

میز خدمت به دنبال ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان برای ذینفعان و مراجعه‌کنندگان اداره کل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستور العمل عملیات اجرایی آغاز شده است.

جهت دیدن فایل گردش کار میز خدمت اینجا را کلیک کنید

http://www.kanoonnews.ir/d/2018/07/04/4/761532.jpg

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =