تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان به کتاب‌های جدید

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان گلستان با کتاب‌های متنوع و متناسب با سن مخاطبان همه‌روزه پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به موضوعات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی می‌باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست‌های کانون مبنی بر توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب و براساس نیازسنجی انجام شده از مربیان و مخاطبان، در سه ماهه اول سال ۹۷ علاوه بر تهیه و ارسال تعداد ۳۹۰۰ جلد کتاب‌های کانونی، بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و از نمایشگاه بین‌المللی کتاب به ارزش ۸۰ میلیون ریال خریداری و در سطح مراکز فرهنگی‌هنری استان توزیع شده است.

ایشان هم‌چنین با توجه به اهمیت و نقش والدین در توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و علاقه مندسازی فرزندان به کتاب از راه‌اندازی قفسه کتاب اولیای کانونی با مشارکت ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی خبر داده و افزود: خوشبختانه به واسطه تعاملات خوب و اثربخش با دیگر نهادهای فرهنگی بیش از ۱۵۰۰ جلد کتاب نیز ویژه‌ی خانواده‌ها تهیه و در اختیار مراکز فرهنگی‌هنری قرار داده شده است.

به گفته سیفی مدیرکل کانون، مجموعه فعالیت‌های ۴۰ گانه کانون پرورش فکری کتاب‌محور بوده و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری در تمامی سال می‌کوشند تا با بهره‌گیری از ابزار جذاب و روش‌های خلاقانه و با اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی انگیزه‌ی اعضای کودک و نوجوان را نسبت به مطالعه کتاب تقویت نمایند.

 گفتنی است علاوه بر کتاب‌های ذکر شده در سه ماهه اخیر قریب به ۹۰ جلد کتاب‌های مرجع نیز خریداری و در اختیار کارشناسان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =