کد خبر: 281719
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
بازدید 431
ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین

به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه های متنوعی در مراکز و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود.

در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۷، مربیان کتابخانه های سیار کانون استان قزوین با یک اردوی جهادی همکاری کردند.در این برنامه، مربیان کانون با حضور در دهستان«چوقور طارم سفلی» برای بچه های روستاهای این منطقه فعالیت‌های کانونی انجام دادند.

معرفی شخصیت«چند تن ازسرداران شهید دفاع مقدس»، معرفی وقایع و ایام، کارگاه کاردستی کاغذ و تا، قصه گویی، اهدای کتاب و بازی و سرگرمی از جمله این فعالیت‌ها بود.

هم‌چنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم زیارت عاشورا با حضور کارکنان دفتر استان در نماز خانه کانون برگزار شد.شعرخوانی کارشناس افرینش‌های ادبی با موضوع دفاع مقدس و گرامی‌داشت شهدا، برنامه دیگر این مراسم بود.

در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان هم فعالیت‌های متنوعی از جمله فضاسازی مرکز با نمادهای دفاع مقدس، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام و مسابقه با موضوع دفاع مقدس انجام شد.

هم‌چنین،در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که در امامزاده محمد طاهر شهرستان آوج برگزار شد،یکی از اعضای دختر کانون، اجرای برنامه خوش‌آمدگویی به مهمان ویژه مراسم«سردارمحمدشاهرخی»را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =