کانون نماد حمایت از محصولات ایرانی

انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایران با ارایه‌ی بیانیه‌ای ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان بهترین نماد تحقق حمایت از تولیدکنندگان و محصولات ایرانی یاد کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران بیانیه‌ای در ارتباط با رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

در ابتدای این بیانیه بر حمایت از تولید و محصولات ایرانی که باعث افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور می‌شود و در نتیجه افزایش صادرات، کاهش تورم از طریق جذب سرمایه‌های سرگردان در جامعه و تقویت روحیه و اراده ملی مردم و نهایتا در شرایط اقتصادی فعلی کشور باعث رقابتی شدن قیمت و افزایش کیفیت محصولات ایرانی می‌شود، تاکید شده است.

در بخش دیگر این بیانیه از برگزاری چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی در چنین سطح و کیفیتی به عنوان افتخاری گران بهایی یاد شده است که موید کارآمدی و توانمندی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی بر علیه کشور است.

در این بیانیه می‌خوانیم: امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان بهترین نماد تحقق حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و محصولات ایرانی بر تارک نظام می‌درخشد. پیگیری مجدانه و سرسختانه‌ی این مجموعه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی در چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی به خوبی محقق شده است.

همچنین انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ضمن قدردانی از اقدام دبیر جشنواره در حمایت و اعتماد به بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه تخصصی دست‌آوردهای صنعت اسباب‌بازی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: امروز شاهد آن هستیم که برای اولین‌بار نمایشگاهی در زمینه‌ی اسباب بازی در کشور برگزار می‌شود که به لحاظ سطح کیفی و کمی با بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های مطرح در دنیا رقابت می‌کند.

اعضای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران در بخش پایانی بیانیه‌شان موفقیت برپایی چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی اسباب‌بازی را به ریاست کانون، دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی، وزارت آموزش و پرورش و همه‌ی دست‌اندرکاران جشنواره تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده است در سایه‌ی این‌گونه حمایت‌ها از بخش خصوصی و حمایت از محصولات ایرانی، شاهد شکوفایی بیشتر تولیدکنندگان این حوزه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =