به گزارش روابطعمومی ادارهکل کانون استان سمنان، محمد ناظری سرپرست ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از راهاندازی صندوق صوتی و سیستم تلفن گویا در این ادارهکل خبر داد و با اشاره به اهمیت تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع بهعنوان یکی از مباحث بسیار مهم در سازمانها و دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: تکریم و گرامیداشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگها جایگاه والایی دارد و در اسلام نیز بر آن تأکید ویژهای شده است.
ناظری در ادامه، تکریم به ارباب رجوع را نه بهخاطر دستورالعمل و بخشنامه؛ بلکه بهعنوان یک وظیفه انسانی و دینی، باعث خشنودی خداوند دانست.
وی همچنین، تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از هفت برنامه تحول کشور عنوان و خاطرنشان کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع و بهدست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است.
ناظری تصریح کرد: کاربران میتوانند با صندوق صوتی به شماره ۳۳۴۳۳۲۳۲ تماس گرفته و پیام خود را ارسال کنند.
وی در پایان تأکید کرد: برای تسریع در برقراری ارتباط با واحدهای داخلی ادارهکل کانون استان سمنان نیز تلفن گویا به شمارههای ۳۳۴۴۳۸۲۳ و ۳۳۴۴۳۹۲۳ راهاندازی شده و آماده ارائه خدمت و پاسخگویی به مراجعان است.